De gezichten achter… | Eerko Fissering

08 feb 2021

‘Bij Dynamic Logistics heb ik écht plezier in mijn werk’

Wanneer commercie in je bloed zit én je al een goede relatie hebt met Dynamic Logistics, dan is de volgende stap toch logisch door in dienst te treden bij het bedrijf uit ‘s Heerenberg? En dat is precies wat salesmanager Eerko Fissering twee jaar geleden deed. Een logische stap voor hem, al kreeg hij vanuit zijn omgeving toch nog wat vragen. Vragen die hij direct van tafel wuifde. Terecht, want Eerko is maar wat blij met de stap die hij zette. Waarom? Je leest het hier.

“Ik heb 23 jaar voor dezelfde werkgever gewerkt, dus toen ik bij Dynamic Logistics ging werken moest ik wel even wennen. Niet zozeer door het werk, maar meer de insteek vanuit de organisatie. Ik werkte bij een SW-bedrijf (sociale werkplaats, red.), dus dat is heel anders. Dat wennen duurde niet lang hoor, want al gauw zat ik helemaal op mijn plek. Ik mag nog zes of zeven jaar werken, dus toen ik in mijn omgeving zei dat ik van baan ging veranderen kreeg ik wel wat vragen. Voor mij was het een logische stap. Ik wil vooral plezier hebben in mijn werk en dat heb ik bij Dynamic Logistics zeker. Ik heb dan ook geen moment spijt gehad van mijn keuze”, vertelt Eerko enthousiast.

Mensen-mens

Dat plezier haalt Eerko vooral uit het contact dat hij heeft met zijn klanten. “Ik ben er hele dagen mee bezig, mijn telefoon staat altijd aan. Dat weten klanten en dat wordt gewaardeerd. Daarnaast vind ik het ook leuk. Dus een opgave is dat zeker niet”, zegt Eerko lachend. “Ik ben een echt mensen-mens en misschien ook wel van de oude stempel. Ik ga graag met mensen het gesprek aan, vind het prettig om mensen in de ogen te kijken. Je bouwt dan echt een relatie op met een klant en dat is voor beide partijen heel prettig samenwerken. Normaal gesproken ben ik veel onderweg, maar sinds corona zit ik wat vaker op kantoor of ben ik thuis aan het werk. Ik ben geen computerdier, dus dat is even wennen, maar ook nu hoef ik mij niet te vervelen. Het klantcontact en het onderhouden van de relaties blijft, alleen op een wat andere manier”, vertelt Eerko die nu druk bezig is met een grote mailingactie voor potentiele klanten in binnen- en buitenland.

Transparant systeem

“Waarom klanten graag samenwerken met Dynamic Logistics, vraag je? Ik denk dat dat vooral komt door de mensen die hier werken, daarnaast zijn de lijnen kort én bieden we kwaliteit. We kunnen de klant echt ontzorgen. Van in-, om- en verpakken tot het regelen van retouren en de logistiek. Veel klanten halen hun producten van ver weg. Wij kunnen zelfs zeecontainers ontvangen en daarvoor het hele proces optimaal regelen. Doordat wij een goed administratief systeem hebben weten niet alleen wij, maar ook onze klanten precies waar de producten zich bevinden. Het proces gaat daarnaast heel snel en logisch, daar hebben we echt over nagedacht. Zonder dat er op kwaliteit wordt ingeboet, want dat blijft belangrijk. Ook het kwaliteitssysteem, waarbij we tevens foto’s in het systeem kunnen uploaden en met klanten kunnen delen, valt goed in de smaak”, legt Eerko uit.

Maatschappelijk belang

De ervaring van Eerko leert dat bij Dynamic Logistics echt over alles is nagedacht. Datzelfde geldt voor de samenwerkingen. “Het maatschappelijk belang vinden we bij Dynamic Logistics heel belangrijk. Het samenwerken met SW-bedrijven werd al gedaan, maar sinds mijn komst en door mijn ervaring, zijn we aan het onderzoeken of we dit in de toekomst meer kunnen gaan doen, ook regionaal. Het past ook echt bij ons. Arthur en Ton (directeuren Dynamic Logistics, red.) zijn er voor hun personeel. Niets dan lof daarvoor. Ik ben dan ook blij dat ik van deze club onderdeel mag uitmaken.”

Benieuwd wat Eerko voor jou kan betekenen? Neem contact met hem op door een mail te sturen naar eerko@dynamiclogistics.nl of te bellen naar 06-22662879. Hij staat je graag te woord!

Terug naar overzicht