ORDERVERWERKING UITBESTEDEN?
Picken, verpakken en verzenden. Dat doen we graag met jouw orders.
Misschien heb je geen ruimte meer in je bedrijfspand of heb je simpelweg geen zin meer om de orderverwerking van je webshop zelf te beheren. Wat je motivatie ook is, bij ons kun je orderverwerking met een gerust hard uitbesteden.
De redenen zijn simpel.
Ten eerste werken we met een toegankelijk en flexibel order management systeem, dat naadloos te koppelen is aan uw e-commerce platform of CMS. Zelfs als bestellingen zijn doorgeschoten, kunnen deze nog langdurig worden gewijzigd en aangepast. Jij en je medewerkers houden dus voortdurend inzicht én grip op bestellingen. Wel zo handig voor bijvoorbeeld klantenservice medewerkers.
Ten tweede zijn onze logistieke processen buitengewoon efficiënt ingericht. Dit zorgt niet alleen voor een vloeiende orderafhandeling, maar ook voor lage kosten. Fijn voor ons en voor jou! Want de tarieven blijven laag. Je weet van tevoren wat het gemiddelde tarief van een order is, dus ook wat je aan een order overhoudt. En groei je harder? Dan schalen we orderverwerking gewoon op.
Dus, besteed jij het verwerken van je orders uit aan ons? Dan ben je verzekerd van maximale controle en scherpe tarieven!
Over Dynamic Logistics
In 2003 hebben we Dynamic Logistics opgericht. Sindsdien bieden wij dé oplossing voor al jouw logistieke uitdagingen. Dagelijks staan zo’n 120 medewerkers voor je klaar om goederen op te slaan, value added services toe te passen en je producten verzendklaar te maken. We regelen zelfs het transport!
En dat vanuit een tactisch gekozen locatie. Want vanuit ’s-Heerenberg (de Achterhoek), de logistieke hotspot van Gelderland, kunnen we Nederland én omliggende landen voor je bedienen.