RETOURLOGISTIEK uitbesteden?

Een goed retourproces eindigt in tevreden klanten en herhaalaankopen.

Retouren zijn niet leuk. Voor u niet. Voor uw klant niet. En toch ontkomen webshops er niet aan. Zo werd volgens DPD in 2019 maar liefst 13% van alle online bestellingen in Nederland geretourneerd.

Maar daar liggen ook kansen.

Want uit een onderzoek van Invesp bleek dat 92% van de klanten een herhaalaankoop zou doen als het retourproces goed was.

Genoeg reden om uw retourproces te optimaliseren. En als expert in retourmanagement helpen we u daar graag bij. Samen kunnen we ervoor zorgen dat uw retourlogistiek efficiënt verloopt, u kosten bespaart en ook niet onbelangrijk: uw klanten tevreden blijven. Want wat de reden van retour ook was, een tevreden klant bestelt sneller opnieuw!

Hoe werkt ons retourmanagement? Nou, zo dus:

  1. Pakket ontvangen;
  2. Retour registreren;
  3. Product(en) controleren;
  4. Product(en) herverdelen.
  5. Klant informeren;
  6. Klant positief verrassen.

Bovendien zijn producten die terugkomen natuurlijk nog niet verloren. In ons magazijn worden de producten zorgvuldig geïnspecteerd, herverdeeld en indien mogelijk opnieuw uitgeleverd. Zo haalt u écht alles uit uw product.

Over Dynamic Logistics

In 2003 hebben we Dynamic Logistics opgericht. Sindsdien bieden wij dé oplossing voor al uw logistieke uitdagingen. Dagelijks staan zo’n 120 medewerkers voor u klaar om goederen op te slaan, value added services toe te passen en uw producten verzendklaar te maken. We regelen zelfs het transport!

En dat vanuit een tactisch gekozen locatie. Want vanuit ’s-Heerenberg (de Achterhoek), de logistieke hotspot van Gelderland, kunnen we Nederland én omliggende landen voor u bedienen.

Contact

Wilt u eens kennis maken om te kijken hoe we u kunnen helpen bij uw retourlogistiek?

NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT OP >

Dynamic Logistics

Op zoek naar de beste logistieke oplossing?

Wij helpen u graag!