Bij alles wat we doen staan onze klanten centraal. Korte lijnen, goede communicatie en een uitstekende service; dát is wat de klant van ons mag verwachten. Een portaal waarbij klanten te allen tijde kunnen inloggen en de status van de orders kunnen inzien past daar helemaal bij. Maar dat is niet alles. Lees maar mee.
Het recent gelanceerde klantenportaal van Dynamic Logistics B.V. heeft het allemaal; klanten kunnen eenvoudig nieuwe én lopende orders plaatsen en inzien. Daarnaast is het eenvoudig om documenten met het team van Dynamic Logistics uit te wisselen. Of het nu gaat om offertes, instructies, foto’s, pakbonnen of vrachtbrieven, in het portaal is het mogelijk. Zo heb je in één online-omgeving alles bij de hand.
Altijd in contact
De chat-functie zorgt er daarnaast voor dat er eenvoudig over een order gecommuniceerd kan worden met een medewerker van Dynamic Logistics. Telefoon- en mailverkeer wordt zo beperkt én daarnaast ligt de communicatie duidelijk vast voor later. Makkelijk, toch?
En wil je facturen en de status daarvan inzien? Ook daar is aan gedacht. Een overzicht van alle verzonden facturen, inclusief de status, is altijd voor handen.
Alle voordelen op een rij:
- Orders inzien, waar en wanneer je maar wilt;
- Chatfunctie waarmee je direct contact hebt met een medewerker;
- Alle documenten betreffende een order overzichtelijk in één portaal.
Benieuwd naar de voordelen van het klantenportaal? Ervaar het zelf en neem contact met ons op.
Terug naar overzicht