In 2021 lanceerden wij ons gloednieuwe klantportaal. Een systeem dat ervoor zorgt dat onze klanten altijd de actuele status van hun order kunnen inzien. De afgelopen jaren zaten we niet stil en hebben we continu gewerkt aan nieuwe functionaliteiten. Met deze mogelijkheden kunnen wij onze klanten nóg beter ondersteunen. Benieuwd naar de voordelen van dit systeem? Je leest het hier!
Bij de ontwikkeling van het klantportaal hebben we over alle stappen in het klanttraject nagedacht. We willen het de klant namelijk zo makkelijk mogelijk maken, op alle vlakken. Eenvoudig nieuwe orders plaatsen en vervolgens daarvan de actuele status inzien, dát was natuurlijk de eerste vereiste. Net als het eenvoudig uitwisselen van documenten met het team van Dynamic Logistics. Offertes, instructies, pakbonnen, foto’s of vrachtbrieven, alles wordt in het systeem opgeslagen.
Communicatie vastgelegd
Met de chatfunctie communiceer je snel met een medewerker van Dynamic Logistics, waarbij de communicatie direct wordt vastgelegd voor een later moment. En wil je facturen inzien? Ook deze zijn allemaal in het portaal te vinden.
Klantorders nu nóg sneller uitvoeren
De laatste ontwikkelingen zorgen ervoor dat de communicatie over een kwaliteitscontrole ook via het systeem verloopt. Daarnaast zijn er voor ons interne procesfunctionaliteiten toegevoegd die ervoor zorgen dat wij de klantorders nóg sneller kunnen uitvoeren. Denk aan het printen van labels voor onze etiketteermachines of de directe koppeling met de productie. Zo worden nieuwe orders direct doorgestuurd naar deze afdeling en kunnen onze medewerkers meteen aan de slag.
Minder foutgevoelig
Maar ook administratieve functies zoals de urenregistratie per order, een Outlook-koppeling en rapportages zijn toegevoegd. Zo maken wij het niet alleen onszelf maar ook onze klanten extra makkelijk. Tegelijkertijd hebben we daardoor de productiesnelheid nog weer verhoogd en gaat de foutgevoeligheid naar beneden.
Alle voordelen op een rij:
- Orders inzien, waar en wanneer je maar wilt;
- Chatfunctie waardoor je direct contact hebt met één van onze medewerkers;
- Alle documenten rondom een order overzichtelijk in één portaal.
Het klantportaal is ontwikkeld door onze partner Exapps. Meer weten over de techniek achter dit systeem? Lees alles over het project op hun website.
Benieuwd naar de voordelen? Neem contact op met Eerko, hij vertelt je er graag meer over.
Terug naar overzicht